קול קורא מס' 24/9.2025 למחקר בנושא "השפעות בינה מלאכותית יוצרת על תלמידים ועובדי הוראה: חקר מגמות, דפוסים והשפעות
קרן | משרד החינוך |
---|---|
מדינה | Israel |
סוג | Research Grants |
תאריך אחרון | 24/11/2025 |
פקולטה | Engineering, Exact Sciences, Humanities, Life Sciences, Medicine, Social Sciences |
תיאור | המחקר הנדרש בשלב זה הוא בעיקרו חקר מגמות, דפוסים והשפעות, במטרה להבין את הממשק המורכב בין תלמידים, מורים והורים לבין טכנולוגיות חדשות שיש בו בכדי להניח תשתית מדיניות ומעשית להמשך שילובם של כלים אלו במערכת החינוך. א. דפוסי שימוש: המחקר יתמקד במיפוי ובאפיון דפוסי השימוש לאורך זמן של תלמידים מגיל 13-18 ומורים בבינה מלאכותית יוצרת, לרבות סוגי שימוש (חיפוש מידע, ייעוץ, סוכנים, יצירת תוכן,) כמות השימוש והאופנים שבהם השימוש משולב בחייהם של ילדים ובני נוער ב. השפעות: המחקר יבקש לבדוק את ההשפעות האפשריות של השימוש בבינה מלאכותית יוצרת, בטווח הקצר והבינוני, על מגוון היבטים ג. יצירת פרופילים של משתמשים וגזירת משתנים ועקרונות המשפיעים על התנהגות מסתגלת לעומת כזו שאינה מסתגלת
מימון: 500,000 ש"ח סה"כ תקופה: 3 שנים
מועד הגשה לרשות המחקר: 17.11.25
|
קבצים מצורפים | |
קישור | לאתר |
עדכון אחרון | עדכון אחרון: 29/09/2025 |