Amazon Advertising call for proposals — Spring 2022

קרןAmazon
מדינהU.S.A.
סוגResearch Grants
תאריך אחרון15/07/2022
פקולטהEngineering, Management, Social Sciences
תיאור

Amazon Ads helps grows businesses and brand of all sizes. This mission includes (1) managing advertising for long term growth, (2) measuring incrementality and spillover effects in marketing, (3) helping advertisers take action to leverage online assets, (4) behavioral economics approaches to online bidding, and (5) detection of bias, fraud and collusion in advertising. 

proposals related to these themes and offer the following examples of research questions within each theme.

Theme 1: Managing advertising for long term growth

Theme 2: Measuring incrementality and spillover effects in marketing

Theme 3: Helping advertisers take action to leverage online assets

Theme 4: Behavioral economics approaches to online bidding

Theme 5: Detection of bias, fraud and collusion in advertising

 

 

 

Funding: $80,000 

Duration: 1 year

 

Research Authority due date: 30.6.22 8.7.22

קבצים מצורפים
קישורלאתר
עדכון אחרוןעדכון אחרון: 06/07/2022
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>