Request for Proposals for Research to Improve Ad Experiences

קרןFacebook
מדינהU.S.A.
סוגResearch Grants
תאריך אחרון11/09/2019
פקולטהEngineering, Management, Medicine, Social Sciences
תיאור
 Facebook invites research proposals on ad experiences. Facebook interested in supporting research to help us deepen our understanding of people’s ad experiences on Facebook and Instagram.

 

Funding: $50,000

Duration: 1 year 

 

Research Authority due date: 4.9.19

 

קבצים מצורפים
קישורלאתר
עדכון אחרוןעדכון אחרון: 04/08/2019
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>