Amazon Advertising call for proposals — summer 2021

קרןAmazon
מדינהU.S.A.
סוגFellowships/Scholarships, Research Grants, Postdoctoral Bursaries, Post-Doctoral Fellowships
תאריך אחרון09/07/2021
פקולטהEngineering, Management, Social Sciences
תיאור

Amazon Advertising helps grow businesses and brands of all sizes. Its scientists apply machine learning, optimization, causal modeling, and game theory at scale to enhance the shopper experience, help advertisers reach relevant audiences, and support brand building.

proposals related to these themes and offer the following examples of research questions within each theme.

Theme 1: Funnel metrics and how marketing can move the needle

Theme 2: Modeling cross-channel effects of online advertising on consumer behaviors

Theme 3: Deep learning applications for online assets

Theme 4: Helping advertisers take action based on online assets

 

 

 

Funding: $80,000 

Duration: 1 year

 

Research Authority due date: 2.7.21

קבצים מצורפים
קישורלאתר
עדכון אחרוןעדכון אחרון: 03/06/2021
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>